בחירת רופאים

מרץ 2007

המסע לחיפוש הגניקולג המתאים היה די מעצבן. את הכרורג כמובן שהיה לי וגם גנטיקאי כבר מצאתי – אז נשאר גניקולוג. הגניקולוג הקודם שלי כבר לא התאים כי רצינו מישהו עם ידע נרחב בגנים. הכרורג שלי הפנה אותי לגניקולוג במרכז תל-אביב. נסענו אליו וכמובן שבעלי היה צריך לחפש חניה שעה אז אני נכנסתי אליו והתחלתי לספר לו את סיפורי, הרופא נראה המום. באותה תקופה כבר למדתי לקרוא את הפרצופים של הרופאים שהתרגשו כל פעם שאמרתי על הממצא הזה ובדרך זו סיננתי את הרופאים.

הוא ישב איתנו ¾ שעה. דבר איתי וכאשר בעלי מצא סוף סוף חניה אז התחיל הכל מההתחלה ודבר גם איתו. הוא היה מאוד נסער ואמר שאף פעם לא שמע על שני הגנים (הכרורג שלי לפחות שמע אך לא פגש). הוא דיבר על הרחבת המשפחה מהר ככל האפשר. הייתי אז בת 37 והוא אמר שעד גיל 38 יש צורך להוציא את השחלות מה שמשאיר לי 2-3 חודשים להכנס להריון ואז מיד אחרי הלידה להוציא את השחלות. כולם גם דיברו על הבדיקות שאני אוכל לעשות אם אני אכנס להריון – עד מתי אפשר יהיה לעשות את הבדיקות? הם חששו מהתקופה הארוכה  שאני לא אבדק. בקיצור יצאנו ממנו חסרי ביטחון והמשכנו משם במסע לרופא אחר.

אבא שלי שיתף את חבר הילדות שלו, פרופ גדי ברקאי, בכל המתרחש והוא הפנה אותי לרופא שמקבל במכבי וקשור לתחום – דר יעקב קורח (שלימים, כמו פרופ גוטמן, הפך לפרטי – יועץ של הקופה). הגענו לדר יעקב קורח (סגן מנהל מחלקת גניקולוגיה אונקולוגיה בתל השומר) אדם מקסים, נעים ובעל ידע רב. התרשמנו ממנו מאוד והחלטנו שברוך השם הצלחנו למצוא את השלישייה הפותחת – פרופ גוטמן, דר קורח ופרופ פרידמן (מאוחר יותר התווסף לרשימה הפלסטיקאי – דר יואב ברנע מאיכילוב)


רשומה זו פורסמה בקטגוריה BRCA, עם התגים , , , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לרשומה זו עם קישור ישיר.

תגובה אחת על בחירת רופאים

  1. עידית הגיב:

    אין הרבה רופאים כמו דר' קורח. ממליצה בחום עם הערכה ואהבה גדולה לאיש המקסים הזה.
    הילדה שלי בת 17 נותחה על ידו, ידי מלאך.

כתיבת תגובה

